úterý 12. února 2013

wishlist

táák a po dlouhé době tu mám opět wishlist. /ne že bych tak dlouho po ničem netoužila/ :) :D

  • potřebuju nutně volné nejspíš šedé triko, taky nějaké bílé triko /nejlíp s kapsičkou/ a spoustu tílek
  • dost se mi taky líbí vínová mikina z H&M
  • už delší dobu sháním obyčejné dobře padnoucí džíny a už sem docela zoufalá :( :/
  • líbila by se hrozně moc dlouhá černá sukně a k ní se mi moc líbí žabky nebo sandálky /bude to ale asi docela problém takovou sehnat, páč nemám zrovna nejdelší nohy :( :D /
  • potřebuju nutně nové náramky /červený a zlatý pyramidkový!!!/
  • nějaké podobné zlaté hodinky /pro konkrétní sem se zatím nerozhodla../
  • stále toužím po obyčejném puntíkovaném tričku /a stále nic :(/
  • červené balerínky :) /ale spíše matné, ne lesklé/ 
  • biker boots - páč ty moje už dosluhujou /ale nikde žádný pěkný :(/
  • balerínky se cvočkama H&M /ty si můžu odškrtnout páč sem si je dnes koupila :)/
  • pěkný kozačky /zatím sem takový nepotkala - no to vlastně není pravda! dneska na jedný holce :/ :D :) to by mě fakt zajímalo, kde je koupila :D/

Žádné komentáře:

Okomentovat